Опис моделей у середовищі програмування
Завдання 1. Робот - жук
Для початку нам потрібен новий спрайт — жук. Для цього обираємо спрайта з бібліотеки.
Розфарбуємо вуса червоним та синім кольором, а лапи –
чорним кольором.
Малюємо спрайт – зелений овал.
Щоб наш спрайт рухався по зеленій лінії, для початку потрібно додати
постійний рух.
Додаємо блок перемістити на 3 кроки у циклі “завжди”. Якщо
наш жук вискочить за межі екрану, потрібно щоб він повернувся назад. Для цього
додаємо умову “якщо доторкається до межі, то відбивати від меж”.
Завдання 2. Лабіринт
Лабіринта
готового немає, його слід намалювати
Додамо виконавця Nano.
⮚Nano рухатиметься за допомогою клавіш
В кінці лабіринта додамо ключик
Нехай Nano хтось заважає (наприклад кажан), щоб не було так просто.
Якщо торкнулись лабіринту або кажана – на початок.
Кажан літає де завгодно
Відео двух проектів переслати у Вайбер. Бажаю успіхів.
Для тих хто не має можливості виконати завдання в Скретч
Опрацювати стор. 35-47 та пройти тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=879157
Немає коментарів:
Дописати коментар